آ
-
آزادی
«بیرونجهیدن ماهی از آب»: خوانشی دولوزی از مفهوم آزادی در رمان تکشاخ اثر آیریس مرداک [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 227-244]
-
آگاهی فراشناختی
مدل چرخشی یادگیری خودتنظیمی و آگاهی فراشناختی استراتژیهای گرامر زبان انگلیسی / زبان آموزان ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 117-144]
-
آموزش بینفرهنگی
پرورش توانش بینا فرهنگی از طریق فعالیتهای بینا فرهنگی: یک تحقیق کیفی. [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 183-209]
-
آنتونی گرین
معرفی کتاب: "کاوشی در سنجش و آزمون سازی زبان: رویکرد کاربردی به زبان (ویرایش دوم)" [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 235-239]
ا
-
احساسات
سیاست دازاین و تراژدی دازاین در اثر «ترانه یخ و آتش» از مارتین [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 261-276]
-
احساسی
مدل چرخشی یادگیری خودتنظیمی و آگاهی فراشناختی استراتژیهای گرامر زبان انگلیسی / زبان آموزان ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 117-144]
-
اختلال فشار روانی پسآسیبی
تروما و بهبودی در رمان «ستارهی نقرهای» اثر ژانت والز [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 211-226]
-
اخلاق
«بیرونجهیدن ماهی از آب»: خوانشی دولوزی از مفهوم آزادی در رمان تکشاخ اثر آیریس مرداک [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 227-244]
-
اخلاقیات
مکالمه اخلاقی با «دیگری» در داستان کوتاه «برف خاموش، برف مرموز» اثر کنراد آیکن: خوانشی لویناسی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 155-167]
-
ادبیات
تحلیل مضامین سرودهای دانشگاههای دولتی غنا: مطالعۀ موردی شش دانشگاه [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 141-154]
-
اشتیاق درک شدۀ معلم
بررسی تلاقی اشتیاق درک شده معلم و مشغولیت فراگیران در کلاس زبان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 35-52]
-
اشتیاق معلم
بررسی تلاقی اشتیاق درک شده معلم و مشغولیت فراگیران در کلاس زبان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 35-52]
-
اصل عدم قطعیت
آمبروز گمشده در شهربازی: تلاقی مکانیک کوانتومی، دازاین و باروک [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 181-199]
-
الگوی معادلات ساختاری
تهیه و اعتبار سنجی پرسشنامه سبک یادگیری کلب ورژن ۴ [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 35-55]
-
اِمانوئل لِویناس
مکالمه اخلاقی با «دیگری» در داستان کوتاه «برف خاموش، برف مرموز» اثر کنراد آیکن: خوانشی لویناسی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 155-167]
-
امر متعالیِ ایدئولوژیک
شلیِ روحانی: بررسی امرِ متعالیِ ایدئولوژیک در چکامۀ «سرودی برای زیباییِ اندیشه» اثر پِرسی بیش شِلی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 169-180]
ب
-
باروک
آمبروز گمشده در شهربازی: تلاقی مکانیک کوانتومی، دازاین و باروک [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 181-199]
-
بدن بیاندام
«بیرونجهیدن ماهی از آب»: خوانشی دولوزی از مفهوم آزادی در رمان تکشاخ اثر آیریس مرداک [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 227-244]
-
بررسی پیکره-بنیاد
بررسی میان رشته ای و پیکره-بنیاد مظاهر "بی طرفی علمی" در متون پژوهش های دانشگاهی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 119-140]
-
بهاراتی موکرجی
دوگانگی، تقلید، و نامأنوس : شخصیت پسااستعماری در رمان «درخت عروس» نوشته بهاراتی موکرجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 219-234]
-
به یادسپاری لغات
افزایش به یادسپاری لغات انگلیسی معلمان کارآموز ایرانی با استقاده از فعالیت های تعاملی ادبیات محور مبتنی بر چرخه ورودی-خروجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 57-78]
پ
-
پدیدارشناسی
آمبروز گمشده در شهربازی: تلاقی مکانیک کوانتومی، دازاین و باروک [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 181-199]
-
پرسشنامه
بسوی ساخت پرسشنامه سواد سنجش: مطالعۀ موردی معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 9-34]
-
پیکره انگلیسی معاصر آمریکا (COCA)
بررسی میان رشته ای و پیکره-بنیاد مظاهر "بی طرفی علمی" در متون پژوهش های دانشگاهی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 119-140]
ت
-
تجزیه و تحلیل کدگذاری موضوعی
آیا صلاحیت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی ایرانی با عملکرد شغلی آن ها ارتباط معنا داری دارد؟ اگر بله، چقدر و چگونه؟ [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 13-34]
-
تحلیل عاملی تاییدی
تهیه و اعتبار سنجی پرسشنامه سبک یادگیری کلب ورژن ۴ [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 35-55]
-
تحلیل گفتمانی
«ما ارتباط را بررسی میکنیم . . .» تحلیل بین رشتهای نقش گفتمانی فاعل در چکیده مقالات علمی-پژوهشی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 99-118]
-
تحلیل مضامین
تحلیل مضامین سرودهای دانشگاههای دولتی غنا: مطالعۀ موردی شش دانشگاه [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 141-154]
-
تداخل رفتاری
مدل چرخشی یادگیری خودتنظیمی و آگاهی فراشناختی استراتژیهای گرامر زبان انگلیسی / زبان آموزان ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 117-144]
-
تعامل اجتماعی
ساخت و اعتبار سنجی یک پرسشنامه بالقوه جهت ارزیابی تعامل معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 145-181]
-
تعامل احساسی
ساخت و اعتبار سنجی یک پرسشنامه بالقوه جهت ارزیابی تعامل معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 145-181]
-
تعامل شناختی
ساخت و اعتبار سنجی یک پرسشنامه بالقوه جهت ارزیابی تعامل معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 145-181]
-
تعامل عاملی
ساخت و اعتبار سنجی یک پرسشنامه بالقوه جهت ارزیابی تعامل معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 145-181]
-
تعامل معلم
ساخت و اعتبار سنجی یک پرسشنامه بالقوه جهت ارزیابی تعامل معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 145-181]
-
تعهد معلمان
سطوح فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی و تعهد آنها در موسسه زبان ایران: مطالعه موردی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 95-115]
-
تقلید
دوگانگی، تقلید، و نامأنوس : شخصیت پسااستعماری در رمان «درخت عروس» نوشته بهاراتی موکرجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 219-234]
-
توانش ارتباطی بینفرهنگی
پرورش توانش بینا فرهنگی از طریق فعالیتهای بینا فرهنگی: یک تحقیق کیفی. [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 183-209]
-
توانمندسازی فراگیران
مصاحبه با دکتر علی درخشان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 3-7]
ج
-
جنسیت
هوش سیال و خودکارآمدی در فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی زن و مرد ایرانی: روابط و تفاوتهای احتمالی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]
-
جِنیفر ایگان
بررسی «واقعیت نامتناهی» در رمان رویارویی با جوخة اوباش بر اساس رویکرد فرامدرنیستی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 245-259]
-
جهانی های ترجمه
شفاف سازی به عنوان جهانی ترجمه: برخی از مسایل مورد اختلاف [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 277-287]
-
جودیث هرمن
تروما و بهبودی در رمان «ستارهی نقرهای» اثر ژانت والز [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 211-226]
چ
-
چرخۀ سنجش
معرفی کتاب: "کاوشی در سنجش و آزمون سازی زبان: رویکرد کاربردی به زبان (ویرایش دوم)" [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 235-239]
-
چکیده مقالات علمی-پژوهشی
«ما ارتباط را بررسی میکنیم . . .» تحلیل بین رشتهای نقش گفتمانی فاعل در چکیده مقالات علمی-پژوهشی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 99-118]
خ
-
خاطرات
تروما و بهبودی در رمان «ستارهی نقرهای» اثر ژانت والز [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 211-226]
-
خواندن هدایتشده
نقش روش خواندن هدایت شده در بهبود درک مطلب مهندسین صنعت نفت و گاز ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 53-70]
-
خودتنظیمی زبان
مدل چرخشی یادگیری خودتنظیمی و آگاهی فراشناختی استراتژیهای گرامر زبان انگلیسی / زبان آموزان ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 117-144]
-
خودکارایی
هوش سیال و خودکارآمدی در فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی زن و مرد ایرانی: روابط و تفاوتهای احتمالی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]
د
-
دازاین
سیاست دازاین و تراژدی دازاین در اثر «ترانه یخ و آتش» از مارتین [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 261-276]
-
داستان کارآگاهی
اشتیاق به دانستن در رمان «پس از مرگ» اثرِ پاتریشا کورنوِل [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 201-217]
-
دانش
اشتیاق به دانستن در رمان «پس از مرگ» اثرِ پاتریشا کورنوِل [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 201-217]
-
درک مطلب
نقش روش خواندن هدایت شده در بهبود درک مطلب مهندسین صنعت نفت و گاز ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 53-70]
-
دوره تربیت معلم
افزایش به یادسپاری لغات انگلیسی معلمان کارآموز ایرانی با استقاده از فعالیت های تعاملی ادبیات محور مبتنی بر چرخه ورودی-خروجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 57-78]
-
دوگانگی
دوگانگی، تقلید، و نامأنوس : شخصیت پسااستعماری در رمان «درخت عروس» نوشته بهاراتی موکرجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 219-234]
-
دوگانگی موج و ذره
آمبروز گمشده در شهربازی: تلاقی مکانیک کوانتومی، دازاین و باروک [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 181-199]
-
دیدگاه معلمان
بررسی ارتباط معلمان زبان انگلیسی با پژوهش [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 79-98]
-
دیگری
مکالمه اخلاقی با «دیگری» در داستان کوتاه «برف خاموش، برف مرموز» اثر کنراد آیکن: خوانشی لویناسی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 155-167]
ر
-
رابطۀ بین مدرس و فراگیر
مصاحبه با دکتر علی درخشان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 3-7]
-
رجب اسفندیاری
معرفی کتاب: "کاوشی در سنجش و آزمون سازی زبان: رویکرد کاربردی به زبان (ویرایش دوم)" [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 235-239]
-
رفتار میان فردی معلمان
مصاحبه با دکتر علی درخشان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 3-7]
-
رمانتیسیسم
شلیِ روحانی: بررسی امرِ متعالیِ ایدئولوژیک در چکامۀ «سرودی برای زیباییِ اندیشه» اثر پِرسی بیش شِلی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 169-180]
-
روانشناسی مثبت گرا
مصاحبه با پروفسور ژان-مارک دوال [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 3-12]
-
روانشناسی مثبت گرا
مصاحبه با دکتر علی درخشان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 3-7]
-
روانشناسی یادگیری زبان
مصاحبه با پروفسور ژان-مارک دوال [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 3-12]
-
روش خواندن
نقش روش خواندن هدایت شده در بهبود درک مطلب مهندسین صنعت نفت و گاز ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 53-70]
-
رویکرد ادبیات محور
افزایش به یادسپاری لغات انگلیسی معلمان کارآموز ایرانی با استقاده از فعالیت های تعاملی ادبیات محور مبتنی بر چرخه ورودی-خروجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 57-78]
ز
-
زبانآموزان ایرانی انگلیسی به عنوان زبان خارجی
پرورش توانش بینا فرهنگی از طریق فعالیتهای بینا فرهنگی: یک تحقیق کیفی. [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 183-209]
-
زبان اخلاقی
مکالمه اخلاقی با «دیگری» در داستان کوتاه «برف خاموش، برف مرموز» اثر کنراد آیکن: خوانشی لویناسی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 155-167]
-
زبان ادبی
تحلیل مضامین سرودهای دانشگاههای دولتی غنا: مطالعۀ موردی شش دانشگاه [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 141-154]
-
زبان انگلیسی
بسوی ساخت پرسشنامه سواد سنجش: مطالعۀ موردی معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 9-34]
-
زبان ترجمه
شفاف سازی به عنوان جهانی ترجمه: برخی از مسایل مورد اختلاف [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 277-287]
-
زبانشناسی
تحلیل مضامین سرودهای دانشگاههای دولتی غنا: مطالعۀ موردی شش دانشگاه [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 141-154]
ژ
-
ژانت والز
تروما و بهبودی در رمان «ستارهی نقرهای» اثر ژانت والز [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 211-226]
-
ژان-مارک دوال
مصاحبه با پروفسور ژان-مارک دوال [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 3-12]
-
ژیژک
شلیِ روحانی: بررسی امرِ متعالیِ ایدئولوژیک در چکامۀ «سرودی برای زیباییِ اندیشه» اثر پِرسی بیش شِلی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 169-180]
س
-
سبک یادگیری
تهیه و اعتبار سنجی پرسشنامه سبک یادگیری کلب ورژن ۴ [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 35-55]
-
سرود دانشگاهی
تحلیل مضامین سرودهای دانشگاههای دولتی غنا: مطالعۀ موردی شش دانشگاه [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 141-154]
-
سنجش و آزمون سازی زبان
معرفی کتاب: "کاوشی در سنجش و آزمون سازی زبان: رویکرد کاربردی به زبان (ویرایش دوم)" [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 235-239]
-
سواد سنجش
بسوی ساخت پرسشنامه سواد سنجش: مطالعۀ موردی معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 9-34]
-
سوژه
مکالمه اخلاقی با «دیگری» در داستان کوتاه «برف خاموش، برف مرموز» اثر کنراد آیکن: خوانشی لویناسی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 155-167]
-
سیاست
سیاست دازاین و تراژدی دازاین در اثر «ترانه یخ و آتش» از مارتین [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 261-276]
ش
-
شفاف سازی
شفاف سازی به عنوان جهانی ترجمه: برخی از مسایل مورد اختلاف [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 277-287]
-
شَک
اشتیاق به دانستن در رمان «پس از مرگ» اثرِ پاتریشا کورنوِل [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 201-217]
-
شگفتی
اشتیاق به دانستن در رمان «پس از مرگ» اثرِ پاتریشا کورنوِل [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 201-217]
-
شلی
شلیِ روحانی: بررسی امرِ متعالیِ ایدئولوژیک در چکامۀ «سرودی برای زیباییِ اندیشه» اثر پِرسی بیش شِلی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 169-180]
ص
-
صلاحیت حرفه ای
آیا صلاحیت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی ایرانی با عملکرد شغلی آن ها ارتباط معنا داری دارد؟ اگر بله، چقدر و چگونه؟ [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 13-34]
ع
-
علی درخشان
مصاحبه با دکتر علی درخشان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 3-7]
-
عملکرد آموزشی
بررسی ارتباط معلمان زبان انگلیسی با پژوهش [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 79-98]
-
عملکرد شغلی
آیا صلاحیت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی ایرانی با عملکرد شغلی آن ها ارتباط معنا داری دارد؟ اگر بله، چقدر و چگونه؟ [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 13-34]
-
عواطف
بررسی تلاقی اشتیاق درک شده معلم و مشغولیت فراگیران در کلاس زبان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 35-52]
ف
-
فاعل گرامری
«ما ارتباط را بررسی میکنیم . . .» تحلیل بین رشتهای نقش گفتمانی فاعل در چکیده مقالات علمی-پژوهشی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 99-118]
-
فراداستان انعطافپذیر تاریخی
بررسی «واقعیت نامتناهی» در رمان رویارویی با جوخة اوباش بر اساس رویکرد فرامدرنیستی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 245-259]
-
فرامدرنیت
بررسی «واقعیت نامتناهی» در رمان رویارویی با جوخة اوباش بر اساس رویکرد فرامدرنیستی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 245-259]
-
فرسودگی شغلی
هوش سیال و خودکارآمدی در فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی زن و مرد ایرانی: روابط و تفاوتهای احتمالی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]
-
فرسودگی شغلی
سطوح فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی و تعهد آنها در موسسه زبان ایران: مطالعه موردی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 95-115]
-
فعالیتهای بینفرهنگی
پرورش توانش بینا فرهنگی از طریق فعالیتهای بینا فرهنگی: یک تحقیق کیفی. [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 183-209]
-
فعالیتهای مبتنی بر چرخه ورودی-خروجی
افزایش به یادسپاری لغات انگلیسی معلمان کارآموز ایرانی با استقاده از فعالیت های تعاملی ادبیات محور مبتنی بر چرخه ورودی-خروجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 57-78]
ق
-
قلمروزدایی
«بیرونجهیدن ماهی از آب»: خوانشی دولوزی از مفهوم آزادی در رمان تکشاخ اثر آیریس مرداک [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 227-244]
ک
-
کاربست پژوهش های دانشگاهی
بررسی ارتباط معلمان زبان انگلیسی با پژوهش [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 79-98]
-
کنجکاوی
اشتیاق به دانستن در رمان «پس از مرگ» اثرِ پاتریشا کورنوِل [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 201-217]
-
کنراد آیکن
مکالمه اخلاقی با «دیگری» در داستان کوتاه «برف خاموش، برف مرموز» اثر کنراد آیکن: خوانشی لویناسی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 155-167]
م
-
متون پژوهش های دانشگاهی
بررسی میان رشته ای و پیکره-بنیاد مظاهر "بی طرفی علمی" در متون پژوهش های دانشگاهی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 119-140]
-
متون ترجمه شده
شفاف سازی به عنوان جهانی ترجمه: برخی از مسایل مورد اختلاف [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 277-287]
-
مدل چرخهای
مدل چرخشی یادگیری خودتنظیمی و آگاهی فراشناختی استراتژیهای گرامر زبان انگلیسی / زبان آموزان ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 117-144]
-
مراحل اعتبار سنجی
تهیه و اعتبار سنجی پرسشنامه سبک یادگیری کلب ورژن ۴ [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 35-55]
-
مشغولیت فراگیر
بررسی تلاقی اشتیاق درک شده معلم و مشغولیت فراگیران در کلاس زبان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 35-52]
-
مطالعه بین رشتهای
«ما ارتباط را بررسی میکنیم . . .» تحلیل بین رشتهای نقش گفتمانی فاعل در چکیده مقالات علمی-پژوهشی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 99-118]
-
مظاهر "بی طرفی علمی"
بررسی میان رشته ای و پیکره-بنیاد مظاهر "بی طرفی علمی" در متون پژوهش های دانشگاهی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 119-140]
-
معرفی کتاب
معرفی کتاب: "کاوشی در سنجش و آزمون سازی زبان: رویکرد کاربردی به زبان (ویرایش دوم)" [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 235-239]
-
معلمان زبان
بسوی ساخت پرسشنامه سواد سنجش: مطالعۀ موردی معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 9-34]
-
معلمان زبان انگلیسی
آیا صلاحیت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی ایرانی با عملکرد شغلی آن ها ارتباط معنا داری دارد؟ اگر بله، چقدر و چگونه؟ [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 13-34]
-
معلمان زبان انگلیسی
هوش سیال و خودکارآمدی در فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی زن و مرد ایرانی: روابط و تفاوتهای احتمالی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]
-
معلم زبان انگلیسی
سطوح فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی و تعهد آنها در موسسه زبان ایران: مطالعه موردی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 95-115]
-
مکانیک کوانتومی
آمبروز گمشده در شهربازی: تلاقی مکانیک کوانتومی، دازاین و باروک [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 181-199]
ن
-
نامأنوس
دوگانگی، تقلید، و نامأنوس : شخصیت پسااستعماری در رمان «درخت عروس» نوشته بهاراتی موکرجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 219-234]
-
نظریۀ سامانه های پویا
مصاحبه با پروفسور ژان-مارک دوال [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 3-12]
-
نقد دولوزی
«بیرونجهیدن ماهی از آب»: خوانشی دولوزی از مفهوم آزادی در رمان تکشاخ اثر آیریس مرداک [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 227-244]
-
نقش معلم
سطوح فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی و تعهد آنها در موسسه زبان ایران: مطالعه موردی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 95-115]
و
-
واقعیت نامتناهی
بررسی «واقعیت نامتناهی» در رمان رویارویی با جوخة اوباش بر اساس رویکرد فرامدرنیستی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 245-259]
ه
-
هایدیگر
سیاست دازاین و تراژدی دازاین در اثر «ترانه یخ و آتش» از مارتین [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 261-276]
-
هوش سیال
هوش سیال و خودکارآمدی در فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی زن و مرد ایرانی: روابط و تفاوتهای احتمالی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]
-
هیجان
مصاحبه با پروفسور ژان-مارک دوال [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 3-12]
ی
-
یادگیری تعاملی لغت
افزایش به یادسپاری لغات انگلیسی معلمان کارآموز ایرانی با استقاده از فعالیت های تعاملی ادبیات محور مبتنی بر چرخه ورودی-خروجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 57-78]