آ

  • آزادی «بیرون‌جهیدن ماهی از آب»: خوانشی دولوزی از مفهوم آزادی در رمان تک‌شاخ اثر آیریس مرداک [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 227-244]

  • آگاهی فراشناختی مدل چرخشی یادگیری خودتنظیمی و آگاهی فراشناختی استراتژی‌های گرامر زبان انگلیسی / زبان آموزان ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 117-144]

  • آموزش بین‌فرهنگی پرورش توانش بینا فرهنگی از طریق فعالیتهای بینا فرهنگی: یک تحقیق کیفی. [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 183-209]

  • آنتونی گرین معرفی کتاب: "کاوشی در سنجش و آزمون سازی زبان: رویکرد کاربردی به زبان (ویرایش دوم)" [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 235-239]

ا

  • احساسات سیاست دازاین و تراژدی دازاین در اثر «ترانه یخ و آتش» از مارتین [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 261-276]

  • احساسی مدل چرخشی یادگیری خودتنظیمی و آگاهی فراشناختی استراتژی‌های گرامر زبان انگلیسی / زبان آموزان ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 117-144]

  • اختلال فشار روانی پس‌آسیبی تروما و بهبودی در رمان «ستاره‌ی نقره‌ای» اثر ژانت والز [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 211-226]

  • اخلاق «بیرون‌جهیدن ماهی از آب»: خوانشی دولوزی از مفهوم آزادی در رمان تک‌شاخ اثر آیریس مرداک [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 227-244]

  • اخلاقیات مکالمه اخلاقی با «دیگری» در داستان کوتاه «برف خاموش، برف مرموز» اثر کنراد آیکن: خوانشی لویناسی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 155-167]

  • ادبیات تحلیل مضامین سرودهای دانشگاه‌های دولتی غنا: مطالعۀ موردی شش دانشگاه [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 141-154]

  • اشتیاق درک شدۀ معلم بررسی تلاقی اشتیاق درک شده معلم و مشغولیت فراگیران در کلاس زبان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 35-52]

  • اشتیاق معلم بررسی تلاقی اشتیاق درک شده معلم و مشغولیت فراگیران در کلاس زبان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 35-52]

  • اصل عدم قطعیت آمبروز گمشده در شهربازی: تلاقی مکانیک کوانتومی، دازاین و باروک [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 181-199]

  • الگوی معادلات ساختاری تهیه و اعتبار سنجی پرسشنامه سبک یادگیری کلب ورژن ۴ [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 35-55]

  • اِمانوئل لِویناس مکالمه اخلاقی با «دیگری» در داستان کوتاه «برف خاموش، برف مرموز» اثر کنراد آیکن: خوانشی لویناسی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 155-167]

  • امر متعالیِ ایدئولوژیک شلیِ روحانی: بررسی امرِ متعالیِ ایدئولوژیک در چکامۀ «سرودی برای زیباییِ اندیشه» اثر پِرسی بیش شِلی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 169-180]

ب

  • باروک آمبروز گمشده در شهربازی: تلاقی مکانیک کوانتومی، دازاین و باروک [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 181-199]

  • بدن بی‌اندام «بیرون‌جهیدن ماهی از آب»: خوانشی دولوزی از مفهوم آزادی در رمان تک‌شاخ اثر آیریس مرداک [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 227-244]

  • بررسی پیکره-بنیاد بررسی میان رشته ای و پیکره-بنیاد مظاهر "بی طرفی علمی" در متون پژوهش های دانشگاهی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 119-140]

  • بهاراتی موکرجی دوگانگی، تقلید، و نامأنوس : شخصیت پسااستعماری در رمان «درخت عروس» نوشته بهاراتی موکرجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 219-234]

  • به یادسپاری لغات افزایش به یادسپاری لغات انگلیسی معلمان کارآموز ایرانی با استقاده از فعالیت های تعاملی ادبیات محور مبتنی بر چرخه ورودی-خروجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 57-78]

پ

  • پدیدارشناسی آمبروز گمشده در شهربازی: تلاقی مکانیک کوانتومی، دازاین و باروک [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 181-199]

  • پرسشنامه بسوی ساخت پرسشنامه سواد سنجش: مطالعۀ موردی معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 9-34]

  • پیکره انگلیسی معاصر آمریکا (COCA) بررسی میان رشته ای و پیکره-بنیاد مظاهر "بی طرفی علمی" در متون پژوهش های دانشگاهی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 119-140]

ت

  • تجزیه و تحلیل کدگذاری موضوعی آیا صلاحیت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی ایرانی با عملکرد شغلی آن ها ارتباط معنا داری دارد؟ اگر بله، چقدر و چگونه؟ [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 13-34]

  • تحلیل عاملی تاییدی تهیه و اعتبار سنجی پرسشنامه سبک یادگیری کلب ورژن ۴ [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 35-55]

  • تحلیل گفتمانی «ما ارتباط را بررسی می‌کنیم . . .» تحلیل بین رشته‌ای نقش گفتمانی فاعل در چکیده مقالات علمی-پژوهشی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 99-118]

  • تحلیل مضامین تحلیل مضامین سرودهای دانشگاه‌های دولتی غنا: مطالعۀ موردی شش دانشگاه [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 141-154]

  • تداخل رفتاری مدل چرخشی یادگیری خودتنظیمی و آگاهی فراشناختی استراتژی‌های گرامر زبان انگلیسی / زبان آموزان ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 117-144]

  • تعامل اجتماعی ساخت و اعتبار سنجی یک پرسشنامه بالقوه جهت ارزیابی تعامل معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 145-181]

  • تعامل احساسی ساخت و اعتبار سنجی یک پرسشنامه بالقوه جهت ارزیابی تعامل معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 145-181]

  • تعامل شناختی ساخت و اعتبار سنجی یک پرسشنامه بالقوه جهت ارزیابی تعامل معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 145-181]

  • تعامل عاملی ساخت و اعتبار سنجی یک پرسشنامه بالقوه جهت ارزیابی تعامل معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 145-181]

  • تعامل معلم ساخت و اعتبار سنجی یک پرسشنامه بالقوه جهت ارزیابی تعامل معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 145-181]

  • تعهد معلمان سطوح فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی و تعهد آنها در موسسه زبان ایران: مطالعه موردی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 95-115]

  • تقلید دوگانگی، تقلید، و نامأنوس : شخصیت پسااستعماری در رمان «درخت عروس» نوشته بهاراتی موکرجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 219-234]

  • توانش ارتباطی بین‌فرهنگی پرورش توانش بینا فرهنگی از طریق فعالیتهای بینا فرهنگی: یک تحقیق کیفی. [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 183-209]

  • توانمندسازی فراگیران مصاحبه با دکتر علی درخشان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 3-7]

ج

  • جنسیت هوش سیال و خودکارآمدی در فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی زن و مرد ایرانی: روابط و تفاوت‌های احتمالی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]

  • جِنیفر ایگان بررسی «واقعیت نامتناهی» در رمان رویارویی با جوخة اوباش بر اساس رویکرد فرامدرنیستی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 245-259]

  • جهانی های ترجمه شفاف سازی به عنوان جهانی ترجمه: برخی از مسایل مورد اختلاف [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 277-287]

  • جودیث هرمن تروما و بهبودی در رمان «ستاره‌ی نقره‌ای» اثر ژانت والز [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 211-226]

چ

  • چرخۀ سنجش معرفی کتاب: "کاوشی در سنجش و آزمون سازی زبان: رویکرد کاربردی به زبان (ویرایش دوم)" [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 235-239]

  • چکیده مقالات علمی-پژوهشی «ما ارتباط را بررسی می‌کنیم . . .» تحلیل بین رشته‌ای نقش گفتمانی فاعل در چکیده مقالات علمی-پژوهشی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 99-118]

خ

  • خاطرات تروما و بهبودی در رمان «ستاره‌ی نقره‌ای» اثر ژانت والز [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 211-226]

  • خواندن هدایت‌شده نقش روش خواندن هدایت شده در بهبود درک مطلب مهندسین صنعت نفت و گاز ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 53-70]

  • خودتنظیمی زبان مدل چرخشی یادگیری خودتنظیمی و آگاهی فراشناختی استراتژی‌های گرامر زبان انگلیسی / زبان آموزان ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 117-144]

  • خودکارایی هوش سیال و خودکارآمدی در فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی زن و مرد ایرانی: روابط و تفاوت‌های احتمالی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]

د

  • دازاین سیاست دازاین و تراژدی دازاین در اثر «ترانه یخ و آتش» از مارتین [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 261-276]

  • داستان کارآگاهی اشتیاق به دانستن در رمان «پس از مرگ» اثرِ پاتریشا کورنوِل [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 201-217]

  • دانش اشتیاق به دانستن در رمان «پس از مرگ» اثرِ پاتریشا کورنوِل [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 201-217]

  • درک مطلب نقش روش خواندن هدایت شده در بهبود درک مطلب مهندسین صنعت نفت و گاز ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 53-70]

  • دوره تربیت معلم افزایش به یادسپاری لغات انگلیسی معلمان کارآموز ایرانی با استقاده از فعالیت های تعاملی ادبیات محور مبتنی بر چرخه ورودی-خروجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 57-78]

  • دوگانگی دوگانگی، تقلید، و نامأنوس : شخصیت پسااستعماری در رمان «درخت عروس» نوشته بهاراتی موکرجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 219-234]

  • دوگانگی موج و ذره آمبروز گمشده در شهربازی: تلاقی مکانیک کوانتومی، دازاین و باروک [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 181-199]

  • دیدگاه معلمان بررسی ارتباط معلمان زبان انگلیسی با پژوهش [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 79-98]

  • دیگری مکالمه اخلاقی با «دیگری» در داستان کوتاه «برف خاموش، برف مرموز» اثر کنراد آیکن: خوانشی لویناسی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 155-167]

ر

  • رابطۀ بین مدرس و فراگیر مصاحبه با دکتر علی درخشان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 3-7]

  • رجب اسفندیاری معرفی کتاب: "کاوشی در سنجش و آزمون سازی زبان: رویکرد کاربردی به زبان (ویرایش دوم)" [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 235-239]

  • رفتار میان فردی معلمان مصاحبه با دکتر علی درخشان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 3-7]

  • رمانتیسیسم شلیِ روحانی: بررسی امرِ متعالیِ ایدئولوژیک در چکامۀ «سرودی برای زیباییِ اندیشه» اثر پِرسی بیش شِلی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 169-180]

  • روانشناسی مثبت گرا مصاحبه با پروفسور ژان-مارک دوال [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 3-12]

  • روانشناسی مثبت گرا مصاحبه با دکتر علی درخشان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 3-7]

  • روانشناسی یادگیری زبان مصاحبه با پروفسور ژان-مارک دوال [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 3-12]

  • روش خواندن نقش روش خواندن هدایت شده در بهبود درک مطلب مهندسین صنعت نفت و گاز ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 53-70]

  • رویکرد ادبیات محور افزایش به یادسپاری لغات انگلیسی معلمان کارآموز ایرانی با استقاده از فعالیت های تعاملی ادبیات محور مبتنی بر چرخه ورودی-خروجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 57-78]

ز

  • زبان‌آموزان ایرانی انگلیسی به عنوان زبان خارجی پرورش توانش بینا فرهنگی از طریق فعالیتهای بینا فرهنگی: یک تحقیق کیفی. [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 183-209]

  • زبان اخلاقی مکالمه اخلاقی با «دیگری» در داستان کوتاه «برف خاموش، برف مرموز» اثر کنراد آیکن: خوانشی لویناسی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 155-167]

  • زبان ادبی تحلیل مضامین سرودهای دانشگاه‌های دولتی غنا: مطالعۀ موردی شش دانشگاه [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 141-154]

  • زبان انگلیسی بسوی ساخت پرسشنامه سواد سنجش: مطالعۀ موردی معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 9-34]

  • زبان ترجمه شفاف سازی به عنوان جهانی ترجمه: برخی از مسایل مورد اختلاف [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 277-287]

  • زبانشناسی تحلیل مضامین سرودهای دانشگاه‌های دولتی غنا: مطالعۀ موردی شش دانشگاه [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 141-154]

ژ

  • ژانت والز تروما و بهبودی در رمان «ستاره‌ی نقره‌ای» اثر ژانت والز [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 211-226]

  • ژان-مارک دوال مصاحبه با پروفسور ژان-مارک دوال [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 3-12]

  • ژیژک شلیِ روحانی: بررسی امرِ متعالیِ ایدئولوژیک در چکامۀ «سرودی برای زیباییِ اندیشه» اثر پِرسی بیش شِلی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 169-180]

س

  • سبک یادگیری تهیه و اعتبار سنجی پرسشنامه سبک یادگیری کلب ورژن ۴ [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 35-55]

  • سرود دانشگاهی تحلیل مضامین سرودهای دانشگاه‌های دولتی غنا: مطالعۀ موردی شش دانشگاه [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 141-154]

  • سنجش و آزمون سازی زبان معرفی کتاب: "کاوشی در سنجش و آزمون سازی زبان: رویکرد کاربردی به زبان (ویرایش دوم)" [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 235-239]

  • سواد سنجش بسوی ساخت پرسشنامه سواد سنجش: مطالعۀ موردی معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 9-34]

  • سوژه مکالمه اخلاقی با «دیگری» در داستان کوتاه «برف خاموش، برف مرموز» اثر کنراد آیکن: خوانشی لویناسی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 155-167]

  • سیاست سیاست دازاین و تراژدی دازاین در اثر «ترانه یخ و آتش» از مارتین [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 261-276]

ش

  • شفاف سازی شفاف سازی به عنوان جهانی ترجمه: برخی از مسایل مورد اختلاف [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 277-287]

  • شَک اشتیاق به دانستن در رمان «پس از مرگ» اثرِ پاتریشا کورنوِل [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 201-217]

  • شگفتی اشتیاق به دانستن در رمان «پس از مرگ» اثرِ پاتریشا کورنوِل [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 201-217]

  • شلی شلیِ روحانی: بررسی امرِ متعالیِ ایدئولوژیک در چکامۀ «سرودی برای زیباییِ اندیشه» اثر پِرسی بیش شِلی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 169-180]

ص

  • صلاحیت حرفه ای آیا صلاحیت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی ایرانی با عملکرد شغلی آن ها ارتباط معنا داری دارد؟ اگر بله، چقدر و چگونه؟ [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 13-34]

ع

  • علی درخشان مصاحبه با دکتر علی درخشان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 3-7]

  • عملکرد آموزشی بررسی ارتباط معلمان زبان انگلیسی با پژوهش [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 79-98]

  • عملکرد شغلی آیا صلاحیت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی ایرانی با عملکرد شغلی آن ها ارتباط معنا داری دارد؟ اگر بله، چقدر و چگونه؟ [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 13-34]

  • عواطف بررسی تلاقی اشتیاق درک شده معلم و مشغولیت فراگیران در کلاس زبان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 35-52]

ف

  • فاعل گرامری «ما ارتباط را بررسی می‌کنیم . . .» تحلیل بین رشته‌ای نقش گفتمانی فاعل در چکیده مقالات علمی-پژوهشی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 99-118]

  • فراداستان انعطاف‌پذیر تاریخی بررسی «واقعیت نامتناهی» در رمان رویارویی با جوخة اوباش بر اساس رویکرد فرامدرنیستی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 245-259]

  • فرامدرنیت بررسی «واقعیت نامتناهی» در رمان رویارویی با جوخة اوباش بر اساس رویکرد فرامدرنیستی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 245-259]

  • فرسودگی شغلی هوش سیال و خودکارآمدی در فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی زن و مرد ایرانی: روابط و تفاوت‌های احتمالی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]

  • فرسودگی شغلی سطوح فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی و تعهد آنها در موسسه زبان ایران: مطالعه موردی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 95-115]

  • فعالیتهای بین‌فرهنگی پرورش توانش بینا فرهنگی از طریق فعالیتهای بینا فرهنگی: یک تحقیق کیفی. [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 183-209]

  • فعالیتهای مبتنی بر چرخه ورودی-خروجی افزایش به یادسپاری لغات انگلیسی معلمان کارآموز ایرانی با استقاده از فعالیت های تعاملی ادبیات محور مبتنی بر چرخه ورودی-خروجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 57-78]

ق

  • قلمروزدایی «بیرون‌جهیدن ماهی از آب»: خوانشی دولوزی از مفهوم آزادی در رمان تک‌شاخ اثر آیریس مرداک [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 227-244]

ک

  • کاربست پژوهش های دانشگاهی بررسی ارتباط معلمان زبان انگلیسی با پژوهش [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 79-98]

  • کنجکاوی اشتیاق به دانستن در رمان «پس از مرگ» اثرِ پاتریشا کورنوِل [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 201-217]

  • کنراد آیکن مکالمه اخلاقی با «دیگری» در داستان کوتاه «برف خاموش، برف مرموز» اثر کنراد آیکن: خوانشی لویناسی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 155-167]

م

  • متون پژوهش های دانشگاهی بررسی میان رشته ای و پیکره-بنیاد مظاهر "بی طرفی علمی" در متون پژوهش های دانشگاهی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 119-140]

  • متون ترجمه شده شفاف سازی به عنوان جهانی ترجمه: برخی از مسایل مورد اختلاف [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 277-287]

  • مدل چرخه‌ای مدل چرخشی یادگیری خودتنظیمی و آگاهی فراشناختی استراتژی‌های گرامر زبان انگلیسی / زبان آموزان ایرانی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 117-144]

  • مراحل اعتبار سنجی تهیه و اعتبار سنجی پرسشنامه سبک یادگیری کلب ورژن ۴ [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 35-55]

  • مشغولیت فراگیر بررسی تلاقی اشتیاق درک شده معلم و مشغولیت فراگیران در کلاس زبان [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 35-52]

  • مطالعه بین رشته‌ای «ما ارتباط را بررسی می‌کنیم . . .» تحلیل بین رشته‌ای نقش گفتمانی فاعل در چکیده مقالات علمی-پژوهشی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 99-118]

  • مظاهر "بی طرفی علمی" بررسی میان رشته ای و پیکره-بنیاد مظاهر "بی طرفی علمی" در متون پژوهش های دانشگاهی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 119-140]

  • معرفی کتاب معرفی کتاب: "کاوشی در سنجش و آزمون سازی زبان: رویکرد کاربردی به زبان (ویرایش دوم)" [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 235-239]

  • معلمان زبان بسوی ساخت پرسشنامه سواد سنجش: مطالعۀ موردی معلمان زبان انگلیسی در ایران [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 9-34]

  • معلمان زبان انگلیسی آیا صلاحیت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی ایرانی با عملکرد شغلی آن ها ارتباط معنا داری دارد؟ اگر بله، چقدر و چگونه؟ [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 13-34]

  • معلمان زبان انگلیسی هوش سیال و خودکارآمدی در فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی زن و مرد ایرانی: روابط و تفاوت‌های احتمالی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]

  • معلم زبان انگلیسی سطوح فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی و تعهد آنها در موسسه زبان ایران: مطالعه موردی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 95-115]

  • مکانیک کوانتومی آمبروز گمشده در شهربازی: تلاقی مکانیک کوانتومی، دازاین و باروک [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 181-199]

ن

  • نامأنوس دوگانگی، تقلید، و نامأنوس : شخصیت پسااستعماری در رمان «درخت عروس» نوشته بهاراتی موکرجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 219-234]

  • نظریۀ سامانه های پویا مصاحبه با پروفسور ژان-مارک دوال [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 3-12]

  • نقد دولوزی «بیرون‌جهیدن ماهی از آب»: خوانشی دولوزی از مفهوم آزادی در رمان تک‌شاخ اثر آیریس مرداک [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 227-244]

  • نقش معلم سطوح فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی و تعهد آنها در موسسه زبان ایران: مطالعه موردی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 95-115]

و

  • واقعیت نامتناهی بررسی «واقعیت نامتناهی» در رمان رویارویی با جوخة اوباش بر اساس رویکرد فرامدرنیستی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 245-259]

ه

  • هایدیگر سیاست دازاین و تراژدی دازاین در اثر «ترانه یخ و آتش» از مارتین [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 261-276]

  • هوش سیال هوش سیال و خودکارآمدی در فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی زن و مرد ایرانی: روابط و تفاوت‌های احتمالی [دوره 10، شماره 2، 1401، صفحه 71-93]

  • هیجان مصاحبه با پروفسور ژان-مارک دوال [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 3-12]

ی

  • یادگیری تعاملی لغت افزایش به یادسپاری لغات انگلیسی معلمان کارآموز ایرانی با استقاده از فعالیت های تعاملی ادبیات محور مبتنی بر چرخه ورودی-خروجی [دوره 10، شماره 1، 1401، صفحه 57-78]